درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

لیگ برتر استارت آپ‌ها در کارخانه نوآوری

  • کد خبر: ۵۲۷۲۵
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
لیگ برتر استارت آپ‌ها در کارخانه نوآوری
مصطفی مکارم - مدیر شتاب‌دهنده فردوسی
بر اساس اعلام شهرداری قرار است که دوم دی ماه کارخانه نوآوری رونمایی شود. اما استقرار تیم‌ها تا آخر دی ماه خواهد بود و بر اساس برنامه از ۱۲ بهمن به بعد کارخانه نوآوری فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.
تا قبل از این تاریخ، همه فرایند‌های استقرار و جای گذاری شرکت‌ها انجام خواهد شد. شروع فرآیند پذیرش شرکت‌ها انجام شده است و تا امروز بیش از ۱۷۰ شرکت و استارت آپ متقاضی استقرار در کارخانه نوآوری شده اند.
 
استارت‌آپ‌هایی می‌توانند در کارخانه نوآوری حضور داشته باشند که از نظر فعالیت، فرآیند‌های کاری و نوع کسب کار، به بلوغ حداقلی رسیده باشند و برای آن‌ها اصطلاح لیگ برتر را انتخاب کرده ایم.
 
شرکت ها، شتابدهنده ها، مجموعه‌های سرمایه گذاری خطرپذیر و مراکز فناورانه‌ای در کارخانه نوآوری مستقر می‌شوند که بتوانند در حوزه نوآوری و مسائل شهری راه حل‌های تازه داشته باشند و بر اساس راه حل نوآورانه خود در حال فعالیت باشند.
 
یکی از طرح‌هایی که در کنار این کارخانه در دست انجام است، ایجاد ناحیه نوآوری در فضایی مشتمل بر منطقه اطراف کارخانه نوآوری تا دانشگاه فردوسی است. این پروژه مصوبه شورای شهر مشهد را هم گرفته است و قرار است این منطقه به سلیکون،  ولی مشهد تبدیل شود.

یعنی منطقه‌ای داشته باشیم که تمام اکوسیستم نوآوری مشهد بتوانند در کنار هم جمع شوند و هم افزایی داشته باشند.

این هم افزایی باعث تجمیع منابع شده و سرعت رشد و تجاری سازی نوآوری را در دل شرکت‌های بزرگ و بازار افزایش خواهد داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->